جشن بزرگ روز دانشجو در دانشگاه علم و فن برگزار گردید...گزارش کامل...ادامه مطلب

_____________________________________________________________________________________________________

جشن بزرگ روز دانشجو در دانشگاه علم و فن




 


به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو، معاونت فرهنگی موسسه علم وفن ارومیه اقدام به برگزاری مراسمی با این مناسبت و همچنین ازدواج دانشجویی نمود.


مراسم روز دوشنبه با حضور رئیس دانشگاه، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ارومیه و رئیس ستاد ازدواج دانشجویی استان حاج آقا کیومرزی، اعضا هیئت مؤسس، اساتید، کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات برگزار گردید.



 در این مراسم پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی، ریاست محترم دانشگاه سخنانی را ایراد فرمودند. دکتر قهرمانلو، ضمن عرض خیر مقدم و تبریک روز دانشجو به حاضرین در جلسه، به بیان تاریخچه ای از روز 16 آذر و حوادث آن پرداختند. ایشان بیان داشتند که  مسئولان موسسه آموزش عالی علم و فن به توانمندی و پتانسیل های نهفته در  دانشجویان ایمان داشته  و معتقدند هر دانشجو یک سرمایه علمی و معنوی است که با برنامه ریزی و سیاستگذاری صحیح در زمینه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی،می توان به شکوفایی این استعداد ها کمک نمود.  آقای دکتر قهرمانلو با بیان اینکه همه تلاش خود را برای رشد علمی، فرهنگی و سیاسی دانشجویان به کار خواهند برد سخنان خود را به پایان رساندند.




 در ادامه برنامه حاج آقا کیومرزی نماینده محترم مقام معظم رهبری در زمینه ازدواج دانشجویی و علل تحکیم بنیان خانواده سخنانی را ایراد نموده و در پایان سخنرانی از دو زوج دانشجوی علم وفن با اهدای جوایزی تقدیر نمودند.


برنامه باکلیپهای متنوعی اعم از کلیپ عملکرد دانشگاه و مراسم سال های قبل دانشگاه و همچنین پخش گزیده ای از سخنان مقام معظم رهبری همراه بود.


  از بخش های جالب این برنامه اجرای موسقی زنده با هنرمندی دانشجویان علم و فن بود که مورد استقبال دانشجویان قرار گرفت. در ادامه آقای مهندس شریفی معاونت محترم سازمان فنی و حرفه ای استان به ایراد سخنرانی در مورد کارآفرینی و زمینه های اشتغال در سطح استان پرداختند. هم چنین مصاحبه ای با جناب آقای دکتر درگاهی مشاور دانشگاه در زمینه ازدواج انجام شد که ایشان صداقت را مهم ترین عامل تحکیم بنیان خانواده مطرح نمودند.


از سید محمد ساداتی دانشجوی برگزیده اخلاقی با اهدا لوح و جایزه تقدیر به عمل آمد.


در انتهای مراسم از فعالان فرهنگی و هنری حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی و همچنین دانشجویان برتر علمی هر رشته تجلیل گردید.





کلیه حقوق سایت متعلق به مؤسسه آموزش عالی علم و فن می باشد