پیام تبریک ریاست محترم مؤسسه علم وفن ارومیه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

_____________________________________________________________________________________________________

بار دیگر ماه « مـــــــــهر» از راه رسید،  بهار علم و سال تحصیلی جدید، فصل شکوفایی و رشد دانایی، بیداری و آگاهی علم و شروع دوباره فعالیت های آموزشی و پژوهشی، در مسیر پیشرفت علمی و رشد و تعالی در جامعه علمی می باشد. 
بی‌شک تلاش در عرصه علم و دانش مهم‌ترین رسالت مجموعه دانشگاهی بوده و نیل به این آرمان متعالی و خلق دانشگاه تمدن‌ساز، مستلزم تلاش و کوشش شما عزیزان در دانشگاه و شرکت در فعالیت های علمی و پژوهشی می باشد.
هر چند بحران شیوع ویروس کرونا باعث شده سال تحصیلی جدید با حال و هوای دیگری آغاز شود در این شرایط جدید، حضور دانشجویان در دانشگاه به حداقل رسیده و آموزش و پژوهش را در راه تحولی عظیم قرار داده است، اما حل همه این چالش‌ها در گرو همت، کوشش و انگیزه شما آینده سازان میهن با اتکا به  ظرفیت های موجود دانشگاه و با برنامه ریزی مناسب در این شرایط خاص و ارتقاء توان علمی و دستیابی به قله های پیشرفت و ترقی می باشد.
اینجانب آغاز سال تحصیلی را به جامعه دانشگاهی، اعضای محترم هیات علمی، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه، صمیمانه تبریک گفته و برای همگان از درگاه خداوند متعال، دستیابی به مدارج عالی علمی، دینی و اخلاقی، توام با موفقیت، بهروزی و سعادت را از درگاه خداوند متعال خواهانم.
 
 
                                                                                                   دکتر هوشیار قهرمانلو
                                                                                               رئیس مؤسسه علم وفن ارومیه




کلیه حقوق سایت متعلق به مؤسسه آموزش عالی علم و فن می باشد